Brev:
Vægt - skal tage på
22. maj 2009
Alder:
13 mdr.
Vægt - skal tage på
Heii Helen..
Jeg har lige et spørgsmal ang. vægt.
Min datter på 13½ mdr vejer mellem 9 og 10 kg. Jeg gøre alt for at hun skal tage på, lægen siger at hun skal tage på, men det er bare det at min datter er aktiv fra hun står op til hun falder i søvn.
Hun er så fuld af energi man nærmest tro det var løgn og i vuggestuen spiser hun som en havnerarbejder, men her hjemme kan hun nærmest spise hele tiden. Det er sjældent hun får usundt hun vil heller have frugt og grønt.
Hvad skal jeg gøre?
Med venlig hilsen
anonyme